2025. januártól a Lakásszövetkezet tulajdonosai, lakói és bérlői saját egyenlegeit, fizetendő díjait az eHÁZ rendszer felhasználói felületén érhetik el. Ehhez szükséges a felhasználó regisztrációja, melyet a Lakásszövetkezetnél írásban szükséges kezdeményezni.
A sikeres regisztrációt követően – az arra jogosult – a saját fiókjába belépve érheti el az ügyvitel felhasználói felületét. BELÉPÉS ITT: ▼

Mire jó az új ügyvitel?
A Lakásszövetkezet az épület adminisztrációját új ügyviteli rendszerrel végzi. Az eddiginél pontosabb részletesebb, átláthatóbb a nyilvántartás, a tájékoztatás naprakész.
Amennyiben a tulajdonos hozzájárul, a fenti tájékoztatást – a weboldalra történő belépés és regisztráció nélkül – , a rendszer E-mailben havi rendszerességgel elküldi. Törekedve a környezettudatosságra az információk papírmentesen és azonnal átadhatók. A rendszeres egyenleg-információhoz NINCS szükség belépni az E-HÁZ-ba, a rendszer azt hó elején automatikusan email-ben küldi (a tulajdonosok hozzájárulása alapján).
Amennyiben a belép az E-HÁZ szolgáltatásba
Aki belép az E-HÁZ szolgáltatásba (nem kötelező), az arra jogosultak saját pénzügyi egyenlegüket, be- és kifizetéseiket, havi fizetendő díjaikat a nap bármely részében ellenőrizhetik. Továbbá ezen a felületen egyéb híreket, tájékoztató anyagokat teszünk közzé.
Hogyan kell a rendszerbe belépni?
- – A rendszer elérhető innen a weboldalról a fenti logóra kattintva
- – Közvetlenül a https://belepes.ehaz.hu/login link
Itt kell megadni a saját E-mail címét,
és az erre az E-mail címre kiküldött jelszót:

A rendszer használatát az alábbi részletes tájékoztatóban találja ITT